top of page

S O G E D I C O M 

Groupe de sogedicomtraduction

Public·237 membres

Gnistan Mariehamn 2022 25 lokakuuta 2023

klo 18:30 Gnistan - IFK Mariehamn Su 29.10. klo 15:00 IFK Mariehamn - Gnistan Tiedotamme lipunmyynnistä mahdollisimman pian. #Gnistan #Ykkönen #Veikkausliiga.

[[LIVE SPORT!!!]>>>] AC Oulu Mariehamn 2022 16 syyskuuta 16.9.2023 — 2022 Wiklöf Holding Arena, Maarianhamina IFK Mariehamn Pe 29. 2022 2309:00 IFK Mariehamn FC Lahti(((JALKAPALLO<))) EIF Gnistan elää ... Målet är att få fira uppflyttningen med de här människorna. Jag tror inte att spelarna försöker lösa det för mig, men jag tror inte att den tanken är en nackdel heller. Efter en lång säsong vill alla avsluta med två bra insatser. ”Förtjänar kvalplatsen”Bakom Gnistans hemmaplan skär den sprillans nya snabbspårvägen genom området. Samma dag som linje 15 invigdes säkrade Gnistan sin kvalplats efter en rysare till match mot SJK Akatemia. – Sett över hela säsongen förtjänar vi kvalplatsen, säger Rantanen om en match där Gnistan räddade sig själva med en kvittering i den 95:e minuten och avgörande i förlängningen. Gnistan var topptippat inför division 1-säsongen och var länge tabelletta. Under hösten passerade formlaget EIF och Gnistan missade sitt uttalade ”vinna serien”-mål. Rantanen, som ledde Gnistan till en sjundeplats under debutåret 2022, titulerar ändå säsongen som lyckad. Nu väntar ligakvalet som sista uppdrag. – Det känns oerhört bra – för hela lagets skull, men lika mycket för alla personer i klubben som jobbar för att Gnistan ska växa och ta steg. Nästa år firar klubben hundra år och det skulle vara fantastiskt om den upplagan av Gnistan spelar i fotbollsligan. Vill inte tumma på identitetenIFK Mariehamn har den helt avgörande 2–0-segern över KTP i bagaget från i lördags, men i övrigt har största delen av 2023 varit en vandring i mörker för Ålands ligalag. Gnistan har i sin tur dominerat största delen av seriematcherna. Rantanen hoppas att det aktiva, modiga spelet också syns i kvalrond ett på hemmaplan. (SUORA LÄHETYS TV>>) EIF Gnistan elää live 7 7.10.2023 — Mariehamn Ilves elää live 5 huhtikuuta 2023 FC Honka[Tänään] Mariehamn Inter elää 2022 30/07/2023 FC Inter VPS elää 2022 12 heinäkuuta 2029. 525 ... (vapaa===) EIF Gnistan elää live 7 lokakuuta 2023 3 tuntia s 6.10.2023 — 3 tuntia sitten — EIF elää 2022 | Avasa JäPS – FF Jaro. ]@] SJK Akatemia SalPa elää live 21 huhtikuuta 202023KäPaKPY – SJK (ELÄÄ>>>) ... Bild: Mats Ahlnäs / Yle IF Gnistan, fotboll, Joonas Rantanen Han har inte sett några negativa tendenser i laget efter att beskedet sipprade ut under måndagen. – Stämningen i laget har varit väldigt bra hela säsongen. Den var god i går, den är lika bra i dag. Jag tror inte att den här nyheten har någon som helst påverkan – i så fall eventuellt positivt. Åtminstone behöver ingen spekulera om det har funnits något att spekulera om. Hur förhåller du dig till att ett laddat ligakval blir dina sista matcher i Gnistan? – Jag sätter in precis all min kunskap, känslor och fokus i den här veckan. Grupo Etapa Outubro - CTL Beach Sports | circuito-futevolei 11.8.2023 — Mariehamn HJK elää 2022 27/05/2023 Ho(Suora lähetys###) HIFK MP elää 21 huhtikuuta 2023 30 Po (SUORA LÄHETYS>>>) HIFK Gnistan elää live 14 ... IFK Mariehamn vs. IF Gnistan osa I 25.10., osa II 29.10. 14 tuntia sitten — IFK Mariehamn - Gnistan klo 15:00 @ Wiklöf Holding Arena, Maarianhamina 2022: TPS - FC Lahti 1-1, FC Lahti - TPS 2-1. Gnistanin ennakko ... Den veckan kunde onekligen vara sämre. I går presenterades Joonas Rantanen som ny huvudtränare i Ilves, i dag ledde Rantanen en matchförberedande träning och i morgon ska hans Gnistan ut i den hittills största matchen i den 99-åriga klubbhistorien. Ligakvalet mot IFK Mariehamn blir Rantanens avsked till två år i Åggelby, förorten i norra delarna av Helsingfors. Dubbelmötet startar här, på en idrottsplats som ramas in av gulnande höstlöv och låga, röda staket. – Jag är så inne i nuet och har Gnistans kläder på mig. Jag gör allt för den här klubben nu. Jag hoppas innerligt att det spelas ligafotboll här nästa år. Det skulle vara otroligt, säger Rantanen då Yle Sporten träffar honom efter tisdagens träningspass. Bildtext 36-årige Joonas Rantanen fortsätter sin tränarkarriär i Tammerfors. VEIKKAUSLIIGA: GNISTAN - IFK MARIEHAMN ohjelmatiedot Veikkausliiga: Gnistan - IFK Mariehamn. Seuraava esitys Ruutu ke 25.10.2023 klo 18.15. Veikkausliiga: Gnistan - IFK Mariehamn. [[[jalkapallo<<<]!!]] Gnistan KPV elää 2022 05/08/2023 5.8.2023 — ((((] Mariehamn KTP elää 2022 01. 2023 [[SUOJALKAPALLOILU: Klo... (verkossa<<<<) SJK Akatemia KäPa elää 2022 6 toukokuuta 20232023[elää-] HIFK ... Gnistan - IFK Mariehamn Live-urheilun reaaliaikainen TV-opas Gnistan – IFK Mariehamn.

À propos

Bienvenue dans le groupe ! Vous pouvez communiquer avec d'au...

membres

bottom of page